Pomocí www stránek , můžeme oddílu vydělat peníze. Dnes napíšu jak. Kouzelné slovo je affiliat program. Na Vlčnovských stránkách máme dva druhy reklam. Novinkou jsou právě affiliate reklamy. Nahoře je Invia a dole je Alza a jak to může oddílu vydělat peníze?? Ano, souhlasím není to moc pěkná věc mít na www stránkách reklamy, ale ……jak zpívá Richard….štěstí je krásná věc, ale prachy si za něj nekoupíš……
Affiliate program znamená podíl ze zprostředkovaného prodeje. Tedy, když si někdo klikne a nemusí to být zrovna hráč Vlčnova, ale kdokoliv kdo zabrouzdá na naše stránky na reklamu Invia, bude přesměrován na jejich stránky a když si u nich koupí zájezd, letenku, poukaz tak Invia uvidí z jaké stránky k ním tento zákazník přišel a oddíl dostane kolem od 2% – 4% z ceny zájezdu. Dejme tomu že si někdo koupí zájezd za 30 000Kč, tak oddíl z toho dostane při provizi 4% 1200Kč. Inviu považuji za jednu z největších, nejperspektivnějších a s největší budoucností firem na cestovním trhu.
Stejně to funguje s Alzou, když si někdo bude chtít koupit nějaké elektro, může kliknout na naší reklamu a když si něco koupí Alza pozná že obchod přišel z našich stránek a přizná nám provizi. Dejme tomu notebu, 10 000Kč provize 4% a oddíl dostane 400Kč. Stejně si každý musí jednou koupit nějaké elektro, protože to je spotřební zboží a proč nepodpořit oddíl, když zrovna Alza je jedna z nejlepších na trhu?
Když dáte bramboru k bramboře, Fiat Uno máte na dvoře. Když dáte korunku ke korunce, i oddíl si může přijít na nějakou korunu a tímto kdokoliv s jakýmkoliv nákupem přes tyto reklamy může oddílu přinézt peníze, které by jinak propadly obchodníkům.
Další reklama je S-klik reklama od Seznamu ( v paravo a dole), vysvětlím princip a jak funguje. Princip podobný, ale tady už je malá korunka za to, že někdo si tu reklamu otevře, ale tím to nesmí skončit. Za otevření reklamy Vám nikdo dnes už nic nedá, protože ten kdo si platí za reklamu chce prodat a když neprodá nebude inzerovat. Tedy, otevření reklamy by mělo vézt k obchodu. Proto Seznam vyplatí provizi jen tehdy, když si otevřete reklamu, která Vás doopravdy zaujme a tu stránku, na kterou Vás reklama přesměruje si trochu projdete. Myslím tí, třeba se zaregistrujete, nebo se podíváte na ceník, porovnáte zboží, prostě bude nějaká aktivita, která dá zpětnou vazbu seznamu a jejímu zákazníkovi, že jste opravdu měli zájem tyto stránky navštívit. Například tam bude reklama ČD, vy mrknete na jízdenky a když si nějakou koupíte, Seznam splnil svůj úkol a jeho reklama přinesla ČD zákazníka, potom zvedne provizi našim stránkám za jejich reklamy u nás. Tady se jedná o korunové položky, ale brambora k bramboře……
Vešekerý přínos těchto stránek půjde na oddíl a do oddílu a na jeho aktivity, zatím jsme ve fázi testování ale cítil jsem, že je dobré o tom naspat článek a kdo ví možná to bude inspirovat ostatní oddíly.
Matematicky a statisticky to je lehká rovnice. Víc čtenářů znamená víc zhlédnutí, víc zhlédnutí znamená větší pravděpodobnost že někoho doopravdy reklama zaujme a tím se to rovná možný obchod a provizi pro Vlčnov.
Podrobnější návod v tomto videu: